Od 2010. godine ATALIAN je posvećen održivoj strategiji razvoja što podrazumeva uključivanje principa i okvira standarda ISO 26000 norme korporativne socijalne odgovornosti (CSR) u svoj rad. Od tada ATALIAN je pokazao svoju posvećenost tim principima na nekoliko načina. ATALIAN je postao član UN Global Compact 2012. godine. Dve godine kasnije ATALIAN je potpisao Francusku povelju različitosti. 2015. godine ATALIAN je pokazao svoju posvećenost zaštiti životne sredine potpisujući Deklaraciju o klimi i nacrt Odgovorne politike nabavke. 2016. godine ATALIAN je odlučio da izda svoju Povelju o društvenoj odgovornosti s ciljem da podigne svest o svom ugledu kako među zaposlenima tako i među klijentima.
ATALIAN je potpisnik sveobuhvatnog plana UN od 2012. godine. Ovo je inicijativa UN koja treba da ohrabri poslovne ljude širom sveta da prihvate održivu i društveno odgovornu politiku i brinu o njenoj primeni. To je osnovni princip koji obuhvata deset principa u oblasti ljudskih prava, rada, očuvanja životne sredine i antikorupcije.
U 2014. godini, ATALIAN je potpisao ovu Povelju s ciljem da ozvaniči svoju obavezu u borbi protiv diskriminacije i uvažavanju različitosti. Povelja se sastoji od šest članova koji ohrabruju kompanije sa ciljem da se bore protiv diskriminacije i da promovišu uvažavanje različitosti.
ATALIAN je potpisao Deklaraciju Briga o klimi decembra 2015. Ovom akcijom ATALIAN želi da objasni svoju strategiju pod uslovima društveno odgovorne politike i primeni svoju praksu u korist klimatskih promena.
Ovom poveljom ATALIAN je odlučio da formuliše svoje obaveze i ciljeve. Ovaj dokument pokazuje obaveze ATALIAN-a, prema Povelji i takođe obezbeđuje i unapređuje učinak prema klijentima.
U ATALIAN-u, mi baziramo naše odluke, poslovanje i poslovne veze na osnovnom principu poštenja i strogih moralnih načela. Zbog toga je ATALIAN odlučio da sastavi etički kodeks sa ciljem da podigne svest svojih zaposlenih o važnosti moralnih kvaliteta. Kada se zaposle u našoj kompaniji, radnici moraju da se obavežu da će poštovati fundamentalne vrednosti grupacije, kao i da će svojim radom doprineti očuvanju atmosfere poverenja.
Svojom specifičnom strukturom i upravljačkim sistemom koji je nazvan “nabavljanje, objedinjavanje najboljeg”, zajedničke službe nabavki treba da ostvare najbolji kvalitet pružanja usluga, kao i transparentnost i osećanje partnerstva u poslovanju sa klijentima, dobavljačima i podizvođačima. Radi ostvarenja ovog cilja, direktor je odlučio da pripremi održivu politiku nabavljanja sredstava. Ovaj dokument, obuhvata i spoljni i unutrašnji obim rada, uključuje Povelju nabavke, koju dobavljači i podizvođači treba da potpišu, kao i etičku povelju koja je predviđena za osoblje ATALIAN-a. Do danas, više od 50 takvih obaveza nabavki potpisali su naši dobavljači.