ATALIAN identifikuje oblasti mogućnosti za uslužne, tehnološke i socijalne inovacije na koje će usredsrediti svoje napore i buduće investicije.
Inovacije će transformisati poslovanje BtoB servisa i ATALIAN mora da predvidi sledeće: robotizaciju, povezane objekte, prikupljanje podataka, virtuelnu realnost, 3D štampanje, veštačku inteligenciju itd.
Ova nova rešenja postala su deo svačije svakodnevice i postaju od suštinskog značaja. ATALIAN zato mora da ih iskoristi i maksimalno iskoristi, istovremeno obezbeđujući kontrolu nad svojim ekološkim, društvenim i društvenim uticajima.
NAŠI IZAZOVI
-
Rešavanje stalnih problema i predviđanje novih potreba kupaca (tehničke, ekološke, socijalne, komunikacione itd.)
-
Predvideti transformaciju naših preduzeća
-
Komunicirajte i ubrzajte naše unutrašnje i spoljašnje ekosisteme
-
Izazovite naše modele po dve stope: postepeno kroz kontinuirani pristup poboljšanju i ometanje kroz remetilački pristup i stvaranje nove vrednosti kroz tehnologiju
NAŠE MISIJE
-
Otkrivanje novih trendova
-
Uspostavljanje aktivnog sata na novim tehničkim, tehnološkim i socijalnim rešenjima i vođenje ekosistema partnera (startap, univerzitet, dobavljač, interno,…)
-
Definisanje mapa puteva po sektoru aktivnosti
-
Analiza rezultata i povezanih pogodnosti za naše klijente i naše operativne timove
-
Razvijanje naših ponuda usluga u skladu sa rezultatima