X

CORPORATE WEBSITE:

ATALIAN.COM

EUROPE:

BELGIUM BOSNIA HERZEGOVINA CROATIA CZECH REPUBLIC FRANCE HUNGARY LUXEMBOURG NETHERLANDS POLAND ROMANIA RUSSIA SERBIA SLOVAKIA TURKEY

U ATALIAN-u smo odlučni u prenošenju naših praktičnih iskustava u sprovođenju zajedničke društvene odgovornosti na najtransparentniji način. Od 2012 godine objavljujemo svake godine Izveštaj o održivom razvoju. Kao član UN global compact mi objavljujemo naš redovni izveštaj o napretku, jednom godišnje, gde se vidi naše poslovanje. Šta više, kao pridruženi član ECOVADIS CSR platforme, ATALIAN svake godine radi reviziju (audit) svojih aktivnosti.
Svake godine ATALIAN izdaje svoj Izveštaj o održivom razvoju. Ako želite više informacija o ovome pogledajte naš poslednji izveštaj iz 2015 godine.
Kao član UN Global compact, ATALIAN svake godine podnosi svoj izveštaj o napretku u komunikacijama u oblasti ljudskih prava, zapošljavanja, zaštite okoline, i antikorupcije. Ovaj izveštaj opisuje konkretne akcije koje su preduzete u implementiranju deset principa UN Global compact.
ATALIAN je od 2013. godine premijum član EcoVadis platforme. EcoVadis je razvio globalno pouzdan i jednostavani servis za korišćenje snabdevača CSR rejtinga koji pomaže organizacijama da predvide, kontrolišu rizik i podstiču ekološke inovacije. Njegov cilj je da olakša integraciju održivih kriterijuma u odnosima kupaca i snabdevača.
U 2018. ATALIAN s ponosom objavljuje da je nagrađen zlatnom medaljom za svoje marljivo poslovanje i posvećenost akcijama u okviru cele grupacije. ATALIAN-ov deo firme, koji vrši transport EPPSI, takođe je dobio zlatnu medalju za sve svoje aktivnosti. Ove visoke ocene pokazuju posvećenost i zrelost ATALIAN CSR politike.
Svake godine ATALIAN učestvuje u akciji „Evropska nedelja za održivi razvoj“, to je široka evropska inicijativa, koja ima za cilj da ohrabruje i čini vidljivim aktivnosti, projekte i događaje koji podržavaju održivi razvoj. ATALIAN QHSE timovi generalno uvode svest o višim standardima usluga firme, kod klijenata koji to žele. Ovo se odnosi na četiri sledeća elementa: materijali, proizvodi, potrošački i ljudski resursi. Cilj je da se klijentima prikažu aktivnosti grupe o održivom razvoju.