Etika i integritet su dve osnovne vrednosti koje Atalian Group promoviše u svojim poslovnim odnosima sa svojim partnerima.
Naš cilj je da garantujemo da se sve naše podružnice ponašaju etički i da obavljaju svoje poslovanje u skladu sa važećim zakonima i propisima, kako bismo obezbedili bezbrižnost dok nastavljamo svoj razvoj i preuzimamo našu društvenu odgovornost.
U nastavku pogledajte posvećenost našeg najvišeg menadžmenta
Od 2018. ATALIAN Grupa je izgrađena i ojačana oko programa usklađenosti koji ispunjava zahteve zakonodavnog i regulatornog okvira teritorija na kojima posluje. Ovaj program usklađenosti zasnovan je na kodeksima, procedurama i inicijativama koje pokrivaju sva pitanja usklađenosti koja bi se potencijalno mogla pojaviti.
ETIČKA UPOZORENJA
AKO IMATE SUMNJE ILI PITANJA U VEZI SA USKLAĐENOSTI OPERACIJE ILI PONAŠANJA
Naša platforma za etička upozorenja https://en.ethicslineatalian.com omogućava našim zaposlenima i spoljnim zainteresovanim stranama da prijave protivrečnosti i pitanja u vezi sa našim Kodeksom ponašanja.
Svi validni izveštaji se istražuju temeljno i poverljivo. Zaključci istrage se sistematski iznose u izveštaju koji može dovesti do korektivnih mera.
Za više detalja pogledajte Politiku o uzbunjivanju.
MREŽA SLUŽBENIKA ZA USKLAĐENOST
Uloga lokalnih službenika za usaglašenost je da podrže odeljenje za usklađenost Grupe u uvođenju novih procedura zaposlenima, ali i da obezbede da se uzvodno uzmu u obzir lokalne specifičnosti. Njihova misija je da obezbede da zaposleni u svojim regionima razumeju i koriste procedure, obučavanjem i praćenjem primene ovih novih pravila, pod nadzorom službenika za usklađenost Grupe. Na ovaj način pomažu u podsticanju razmene i promovisanju kulture transparentnosti.